Co to jest bar interaktywny?

bar-interaktywnyPospolita, tradycyjna reklama wydaje się być coraz mniej interesująca. Nic więc dziwnego, że takie reklamy są coraz częściej zastępowane reklamami interaktywnymi, których opracowywanie możliwe jest dzięki zaawansowanym technologiom multimedialnym.

Dzisiaj praktycznie wszędzie możemy zetknąć się z tego rodzaju rozwiązaniami. Są nimi chociażby ekrany dotykowe i stoły multiTouch czy ściany i podłogi multimedialne. Takie urządzenia możemy odnaleźć przede wszystkim w miejscach o sporym natężeniu ruchu, a więc w kinach lub w centrach handlowych.

To jednak nie jedyne tak popularne rozwiązania. Także interaktywne kioski oraz interaktywne bary wzbudzają coraz więcej emocji. Interaktywne bary są nośnikami reklamowymi, które po prostu reagują na ruchy klientów, zwłaszcza na dotyk. Są to bary wyposażone w zaawansowane funkcje dotykowe, dzięki czemu mogą klientom dostarczać najróżniejszych informacji.

Wiadomości są przekazywane w różnych formach, mogą więc to być zdjęcia, animacje lub filmy. Interaktywne bary coraz częściej pojawiają się w nowoczesnych klubach oraz restauracjach, gdyż niesamowicie przykuwają uwagę, a co najważniejsze, są jednocześnie urządzeniami zapewniającymi w pełni efektywną promocję.

Interaktywne rozwiązania wydają się więc być coraz popularniejsze, chociaż jeszcze do niedawna jedynie interaktywność w Internecie mogła świadczyćo przeobrażeniach zachodzących w branży marketingowej. Dzisiaj tego rodzaju rozwiązania są produkowane już nie tylko z myślą o przekazywaniu informacji.

Mają one służyć również pozyskiwaniu nowych klientów, podtrzymywaniu relacji ze stałymi odbiorcami oraz budowaniu wizerunku marki. Interaktywne formy reklamowe w telefonii komórkowej czy interaktywna reklama kinowa są również działaniami coraz bardziej znanymi, powszechnie wykorzystywanymi przez reklamodawców.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz